2019年3月5日 星期二

[芽莊] Day 4: 初試泥漿浴


今日當然要早早起身去食早餐再游水啦 (點解好似咁忙既)


朝早一起身,係床上就見到呢個美景






早餐有好豐富的選擇,亦有好多鮮柞果汁,好開心。





Mia 都有海灘,但好大浪,唔岩游水。要去海灘,都係出外島好D ,市區的海灘都係屬於大浪。


食完早餐,人少少快快手再跳入泳池!


差唔多成個泳池都只得我地! 任玩任影都得~



玩完public pool,又要返去玩private pool,好忙呀!



大少話要俾返D "me time"佢,訓下吊床玩電話

呢間Resort 真係無時無刻都靚到畫一樣! 快樂的時間又係要講BYE BYE,我地最後一晚係出返市區。


放底行李後,食返個越南粉先啦。

今日下午的行程呢,就係去I - Resort 浸泥漿浴!!

I - Resort 係距離市區15分鐘車程的溫泉公園,有點原始,類似大陸的溫泉公園,可能因為是假日,本地遊客大陸客都很多,玩一次泥漿浴連浸溫泉公園泳池,大概HK$70。



泥漿浴據說是有美容功效,浸一次20分鐘,有工作人員計時,浸完會有公眾沖身的設施,然後就可以去泳池。



既然是芽莊的著名景點,我們便到此一遊~ 但和前兩天豪華RESORT 相比,如果你時間有限,呢個有點簡陋的景點就可來可不來了。

玩完泥漿浴,我地因為CALL 車時錯誤在市中心下車,結果誤打誤撞在街頭小巷吃了一碗生牛河。


味道係正常既,但係周圍好多昆蟲,然後前面又有好多電單車奔馳,真係好唔習慣。店主收左我地5萬盾一碗,後尾諗落佢應該係開高左價。無理由街邊檔會賣同旅遊區鋪頭同價。不過試一次就無所謂啦。


跟著GOOGLE MAP 很辛苦的走到了賣扎肉的名店。

幸好芽莊用GRAB CALL 車很方便,否則要在市中心車來車往的地方過馬路真的很艱難。

遊客都是逗留在遊客區足夠了。



晚上走過一個很無趣的夜市。係芽莊係唔會買到野,手信都好難揀。



隨意去進一間餐廳,竟然很喜出望外,飲品非常有質素,而越式海鮮火窩原來是冬蔭湯底,很可口!! 我覺得越南菜真的很岩我胃口,雖然賣相普普,但味道真係好OK,已經又唔貴,每餐都食得好開心。

今晚住Liberty Central Nha Trang (HK$500晚連早餐),比第一晚的Starcity Nha Trang 舊一點,但因為距離海邊遠些,所以音樂算是靜一點啦。不過再揀,我都係會揀住多晚Resort。






沒有留言:

張貼留言